Ini cik kak tak lama lagi nak SPM....adoiyaiii....risaunya lahai......aku plak yg gegel. Aku tengok dia selamba aje.....cam relax jek. Doa terbaik aku berikan utk dia....semuga dapat melaluinya ngan tenang.....dan success....
Biasalah wak.....kita kena positif thinking....mungkin cik kak akak tu dah ready kot....... Positif thinking Razma....ada orang suruh akak selalu camtu......sebab mungkin dia tengok akak ni orang yg negatif thinking.....baik ek...org cam tu razma......selalu positif thinking.....susah nak cari.
Aku dilahirkan di Singapura 40 tahun yg lalu...Anak ketiga dlm adik beradik sebapak...tapi kedua dlm adik beradik sebapak & seibu...haaaaa.....8 orng semuanya....but....yg tinggal sekarang hanya berenam....2 dah dijemput Allah....Bersuamikan seorang lelaki yg penyayang, lembut dan penyabar....hmmm mudah mudahan sampai ke akhir nyawa. Seorang puteri, 2 orang putera kurniaan Ilahi....anak anak yg mendengar kata....Alhamdulillah....permata hati yg amat aku sayang....tu lah 3 bintang hati aku,jantung hati aku. Pengalaman aku dijaga nenek sejak dilahirkan....memang aku bahagia...aku memang manja....dan aku berikan segala yg pernah aku ada semasa hayat nenek kepada anak anak..."Kasih Sayang"...
nape cik kak ni...dah abis study kot!!!
ReplyDeleteRazma....
ReplyDeleteBiasalah wak.....kita kena positif thinking....mungkin cik kak akak tu dah ready kot.......
Positif thinking Razma....ada orang suruh akak selalu camtu......sebab mungkin dia tengok akak ni orang yg negatif thinking.....baik ek...org cam tu razma......selalu positif thinking.....susah nak cari.