Hmmm.....11.10.09....Birthday aku ari ni eh?????Fuiyooooo....aku dah 40 tahun!!!!! Biar betikkkkk........ish....betik la tuuuuu....40 tahun daaahhhhh.....tua dah aku eh
Syukur Ya Allah......Kau sampaikan umurku ke tahap ini.......Syukur Ya Allah....Kau kurniakan aku anak2 yang comel Ya Allah....Syukur Ya Allah......Kau berikan aku ketabahan menghadapi segala galanya Ya Allah.......Syukur Ya Allah.....di atas kurniaan rezeki untukku sekeluarga Ya Allah....Syukur Ya Allah.....Kau kurniakan aku pasangan hidup yang sangat bertanggungjawab ke atas keluarganya Ya Allah......Syukur Ya ALLAH......SYUKUR......








No comments:
Post a Comment