
Hi uols........first things tht i want to share was....hubby is came home!!!!!!!!! Abang dah tambah sihat, happynya aku. Hidup kami dah back to normal .....dah ada balik suara riuh kat rumah......6 hari yang sangat sunyi sepi membuatkan aku & anak anak trauma....aku tak mau ia berulang.....aku nak abang sentiasa ada bersama kami. Only Allah knows how much we missed him for 6 days hes away....Ya Allah...kurniakan kesihatan yang baik kepada suami ku, anak anakku Ya Allah....
Aku sangat gembira anak beranak sekarang ni uols!!!!! Terima Kasih yang tak terhingga kepada semua sahabat2 suami aku, sahabat2 aku yang mendoakan kesihatan suami aku, yang datang melawat, memberi nasihat dan semangat pada aku & suami. Thanks again uols!!!!!








No comments:
Post a Comment