
Semalam aku pergi medical check up........doctor sahkan....buah pinggang aku dah ada sikit effect sbb banyak sangat makan ubat dah....hmmm......so....lengkaplah penyakit 3 serangkai aku kot.....darah tinggi....jantung bengkak.....buah pinggang pun dah ada sikit kesan......semuanya pasal ubat ubat yg aku ambil sejak tahun 1999 lagi....sekarang ni doctor tambah lagi satu jenis ubat ...tujuannya utk melambatkan rosaknya buah pinggang aku. So...sekarang aku dah kena makan 3 jenis ubat Norvasc - 10mg, Aspirin dan juga Enalapril - 5mg. Hmmmm.......banyak nya aku rasa....tapi telan ajelah.....semua utk anak2. Mudah mudahan aku sempat tengok anak anak aku berjaya. InsyaAllah....








No comments:
Post a Comment