Countdown


Make your own Countdown Clocks

Wednesday, July 15, 2009

Happy & Sad


Hari ni macam ada dua rasa.....first ofcourse berita gembira.....second....agak sedih jugak laaa. Semalam aku dapat anak sedara baru.....baby girl. Hari ni....aku call mak sedara kesayangan aku "Anyah". Her sound is so down.....bunyi macam baru nangis......."anyah kenapa?...anyah kat mana ni?..."Anas......sakit kat Pantai Medical nii.....usus bengkak....doktor kata letak ususpun tak betul. Kalau buat operation cost dalam 20k".......Subhanallah......kesian anyah......cucu kesayangan dia sakit. Hai....anas...anas......macamanalah Anas boleh dapat sakit ni pulak....:( Makngah doakan anas cepat sembuh.

Anyah......sebut pasal Anyah......aku memang sayang sangat dgn mak sedara aku yang ini.....yalah...aku dari kecik....masa duduk ngan nenek...memang rapat sangat ngan mak mak sedara aku ni.....diorang ni semua anak sedara nenek aku....hmmm....sepupu sepupu mak aku lah tu....Diorang ni 4 beradik.....ALONG, ANYAH, ALANG & ACU. Diorang ni semua....memang aku sayang......walaupun ada 2 dari mereka ni agak laser and the bomb....tapii...aku sayanggg sangat ngan mereka...Diorang 4 beradik ni ada keistimewaan masing2.....Along.....yesss......pakar memasak.....Anyah pun jugak.....Alang.....pakar menjahit, memasak & creative (bini tokey boutique lagi you) and the last...Acu...pakar mengajar dan membebel.......keh keh keh....

Anyah......paling aku ingat.....sampai mati kot aku akan ingat .....masa aku kecik sampailah aku belasan tahun setiap tahun raya akan bagi aku sepasang baju kurung.....every year beb!!!!....Touching kan?....Along......along ni dia low profile sikit.....Along ni pandai mengaji......dia buat hal dia aje.....but caring. Alang & Acu......ini 2 orang aku boleh panggil dia gangster ala2 sarip dol......diowang ni pantang org pijak dia......dia bangun beb......buat serangan bertubi tubi...kah kah kah.....tapi diowang baik.....luar aje ganas.....syyyyyyyyyy....Alang tu...masa pi jumpa bopren dia aku lah bodyguard....muaaaahahhahahahahahaha....pak Mokhtar..pujaan dia masa tu...kata aku comey......huhuhuhu.........tokey boutique puji aku beb!!!...Huh........memory indah ngan diorang semua....kalau lah aku dapat pusing masa masa aku dgn diorang semua.....very happening.....

No comments:

Post a Comment

TAEKWONDO


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Followers

DO U LV ME


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com