Countdown


Make your own Countdown Clocks

Wednesday, July 22, 2009

Ingat Lagi....


Aku teringat masa aku sekolah dulu.......memang funny.....dulu dlm kelas aku ada sorang kaki buli....badan besar, muka ganas......Mr S kita panggil dia.....lagi satu....tangan panjang. Semua member...kutuk dia ni bagai nak rak...termasuklah aku....he he he....benci ngan gelagat eksen tak hengat dia tuh. Satu hari...aku kehilangan barang kesayangan aku...pemberian Pak lang aku...Clock Pen. Memang aku sayang sangat benda tu...maklumlah....tahun 84' mesti canggihkan?...he he he.. Members aku yg lain kata ada nampak Mr S ni dah amik pen aku tu....memang semua pun kata....ada nampak pen yg aku sayang tu kat tangan Mr S nih...apa lagi....aku terus report kat guru kelas aku.....maka dia dipanggil....dan bawak sekali pencil case nya....sah.....pen aku ada kat dlm dia punya pencil case....dia kata banyak pen sama kat M'sia ni. Tapi mungkin dia tak perasan ada terukir nama aku kat sana "Ogie " di bahagian penutupnya....hah....dia kena sebat baikkkkkk .....punya......tau apa jadi?....Lepas cikgu bla...Mr S terlangkupkan meja aku.....dia tanya mana aku tau dia amik.....dan kenapa ngadu ngan cikgu....aku jawab "ada org nampak kau pegang, so aku kena cakap....sebab itu kesayangan aku...."....dia tanya siapa cakap.....aku kata "kawan kelas ada nampak apa, pen tu ko pegang".....Then dia tanya siapa....aku cuma diam...tak mau kalau boleh mereka terlibat ngan pergaduhan besar tuuu.....so.....Mr S berlalu tak puas hati......keesokan harinya....aku pergi sekolah macam biasa......tapi.......semua members macam tak pedulikan aku....eh....kenapa eh?...Rupanya aku dipulaukan.....laaaaaa.......padahal.....diorang semuapun ada mengutuk dan mengata si Mr S nih......tak alih alih...aku pulak dipulaukan....adoyai...pelik betul masa tu....mungkin diorang takut kena belasah agaknya....hmmm...tak apa lah...masa tu...aku puas hati jugak lah....sbb aku dapat balik pen kesayangan aku tu.......dan....dlm ramai ramai kawan yg pulaukan aku tu...ada sorang jek yg ok....Nazrin.....dialah yg selalu layan aku.....he he he....Mana Nazrin sekarang eh?.....Aku dengar dia bawa hati ke US......bergaduh ngan family....tak tau sebab apa sbb aku terputus hubungan ngan dia dari tahun 89'.....dan dia ke US sejak 1990 hingga lah sekarang....tak balik balik lagi.....info dari member aku Atoy...."Alen, kalo ko tersinggah kat blog aku ni.....ko contact aku balik eh Len......boleh aku kenalkan ko ngan Hubby tersayang dan 3 org anak2 kesayangan aku....."

No comments:

Post a Comment

TAEKWONDO


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Followers

DO U LV ME


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com