Aku rasa cam nak masuk lam baldi cam kuching ni ha...'memikio' kannya.
Salam uols....lamanya x ke udara....agak bz sejak kebelakangan ini. Setelah lama x ke udara dan hari ini...aku bukak blog...dan check sesikit.....uitttttttt......banyak kalinya org search blog aku....melalui nama "suamiku".....peliknyaaaaaaaaaaaaa..........siapa kah yg sudi menjengah jengah blog ku tapi men'search' melalui GOOGLE menggunakan nama suami ku itu ye?....Ini sudah menjadikan aku sedikit kehairanan........well.....kengkawan blogger...boleh tak bagi pendapat....."mengapa menggunakan nama suami aku.....tapi nak baca blog aku..."...Eh....positive thinking nih...he he he...mungkin dia kenal suami aku....tapi malu nak tanya khabar aku gamaknya....ek??? Kengkawan blogger......tolong pk kan bleh?....Wa manyak helan leh sikalang......
No comments:
Post a Comment