Salam...alahai uols...lately ni agak sibuk adanya aku untuk menghapdet blog nih....maklum.... anak anak dah mula bersekolah....little prince masih lom biasa ngan dunia sekolah....pakai kasut pun lemah gemalai. Balik sekolah kebangsaan kol 1.20 sampai umah. Sampai jek kam kabut mandi...sbb kol 2 kang nak gi skola Ugama lak.....sambil pakai baju....princess akan suapkan adik nya makan.....nasib baik princess aku tu pandai menguruskan adik adik (mmg patut pun...sbb dia pun kurus....sebab tu panggil pengurus....huhuhuhu) ...Jangan marah princess haaa...
Tengok....apa ini budak bikin????

Ni gambar2 terlatest gak lah...masa adik aku datang ke JB.......Layan adik Damia Batrisya kat lam pool.......alahai Damia....si komot ibu johor. Makan noodles ...siap cakap cenggini "betul betul hao liao....hohohoho"....Sangat comey ini budak.

Prince.....apa u bikin?....Tiup trompet ke???








No comments:
Post a Comment