Boringnya malam ni.....darling tak ada.nak ajak berbual. Keje la pulak....apalah diorang ni ek.....memelam minggu kene keje....dah tu keje plak dok tahan tahan orang...heiiiiii.......dah kol 0110am dah nih.....tak balik agi.......alahai buah hati aku......siapalah yg jadi mangsa u malam ni eh....mat gian mana lah yg kena masuk malam ni...he he he he......tahan cemana pun mat gian bertambah gak dari hari ke sehari....biar lah ...ya tak...kalo tak buah hati aku tak keje plakssss...muaaahahaahhaha.....
Aku dilahirkan di Singapura 40 tahun yg lalu...Anak ketiga dlm adik beradik sebapak...tapi kedua dlm adik beradik sebapak & seibu...haaaaa.....8 orng semuanya....but....yg tinggal sekarang hanya berenam....2 dah dijemput Allah....Bersuamikan seorang lelaki yg penyayang, lembut dan penyabar....hmmm mudah mudahan sampai ke akhir nyawa. Seorang puteri, 2 orang putera kurniaan Ilahi....anak anak yg mendengar kata....Alhamdulillah....permata hati yg amat aku sayang....tu lah 3 bintang hati aku,jantung hati aku. Pengalaman aku dijaga nenek sejak dilahirkan....memang aku bahagia...aku memang manja....dan aku berikan segala yg pernah aku ada semasa hayat nenek kepada anak anak..."Kasih Sayang"...
No comments:
Post a Comment