Countdown


Make your own Countdown Clocks

Tuesday, June 30, 2009

SOUR SOP


Hari ni aku nak cerita pengalaman aku masa nak order minuman.....dah haus sangat kami berhenti lah kat satu kedai nih....wah...mata aku kemain lagih nampak ice blended....dah tersa rasa kat tekak aku nih ice blended Sour Sop tuh...... punya lah semangat aku mengorder air kesukaan aku tu...."bang....ice blended Sour Sop ada??" " Tak ada la....." So...aku tanya lah dia....cenggini "..kalau tak ada ...apa yg ada ek?"....Korang tau dia jawab apa???? "......yang ada cuma strawbery ngan durian belanda..." Adussssssssss.....................samo lah tu jang oiiiiiii.............

Keh keh keh........kursus tak habis lah tuuuu.



No comments:

Post a Comment

TAEKWONDO


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Followers

DO U LV ME


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com