
Hari ni aku nak cerita pengalaman aku masa nak order minuman.....dah haus sangat kami berhenti lah kat satu kedai nih....wah...mata aku kemain lagih nampak ice blended....dah tersa rasa kat tekak aku nih ice blended Sour Sop tuh...... punya lah semangat aku mengorder air kesukaan aku tu...."bang....ice blended Sour Sop ada??" " Tak ada la....." So...aku tanya lah dia....cenggini "..kalau tak ada ...apa yg ada ek?"....Korang tau dia jawab apa???? "......yang ada cuma strawbery ngan durian belanda..." Adussssssssss.....................samo lah tu jang oiiiiiii.............
Keh keh keh........kursus tak habis lah tuuuu.








No comments:
Post a Comment