Tadi aku pergi ke umah sewa dgn suami dan adik angkat suami aku kat Pasir Gudang. Panggilan kecemasan dari penyewa umah kami tu....hah......paip tersumbat la pulak......adoiyaiiii......
Tingkat 5 la pulak. Punya lah kesian aku tengok abang...tercungap cungap naik ke tingkat 5 tu.....setiap tingkat dia berhenti amik nafas....Sampai kat umah anak2 dara tu...operasipun dimulakan oleh adik angkat suami aku tu.......eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....................................dia seluk pakai tangan aje??????????????...Yewwwwwwwwwwwwwww........................gelinya....naik bulu roma aku tengok dia buat camtu.....
Uols tau tak??? apa yg ada kat salur paip tu????....Plastik syampu pun adaaaa.........macam macam ada.....mak aiiii.....mana lah tak sumbat. Tak sampai 1/2 jam....settle dah. Kalau sumbat lagi lepas ni...aku tak tau lah.....so...moral of the story lepas ni...mana lah tahu kok ada yang melayan blog aku ni dok menyewa kat mana mana ya.....jagalah kebersihan umah sewa tu....macam umah sendiri.....he he he.......jangan abaikan kebersihan.....kerana ianya mencerminkan peribadi anda......walauwehhhhhhhh....cam wat iklan plakssss.....
ENTAH BILA
8 years ago








ish2..malunyer!!!
ReplyDeletenasib botol syampu..kot benda 'lain'..
Tau tak apaaaaa..........sangat segan. Kembang biak tekak akak bila tengok apa yg ditarik keluar.....yewwwwwwwwwwwwww........
ReplyDeleteabang dah sihat kak. kesian abang kan....
ReplyDeleteNaemah.....
ReplyDeleteAbang tak sihat sepenuhnya lagi.....:(
Semoga kak ogie tabah menghadapi semua dugaan ini. Saya sentiasa mendoakan semoga abang cepat sembuh dan kembali bahagia sejahtera sekeluarga.
ReplyDeleteNaemah ~
ReplyDeleteThanks.....amin.amin...ya Rabbul A'lamin